THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, August 29, 2011

SELAMAT HARI RAYA !

Assalamualaikum,


LU ADA PARANG
              GUA ADA PEDANG,
          BAK DATANG LEMANG,
                               CICAH DENGAN RENDANG .

LU REMBAT GUA,
         GUA REMBAT LU,
CAKAP SAJA BUAT APA,
                     BAK DATANG BAHULU.

hahahahahah

Dengan sesopan pantun diatas dan kekurang ajaran bahasa, 
saya ingin meletakkan diri saya di kerusi penyimpan mohor-mohor diraja ,
ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada sesiapa yang 

terbaca mohor-mohor ini ;)

saya juga ingin merequest dan mengemis AMPUN MAAF ZAHIR DAN BATIN atas ketelanjuran saya 

sepanjang berkurang ajar dengan korang . andai kata aku pernah TERguris hati sesiapa , TERsinggung perasaan, TERambil barang tanpa pengetahuan, TERmakan atau TERminum tanpa izin , TERmungkir janji dan TERlain-lain , halalkan lah semuanya kerana mata  mungkin TERsalah melihat , mulut selalu TERsalah menyebut dan hati mungkin TERsalah menduga

sekian dari AMMAR ANUAR with sincerely entry ;) 


#sedih , beli baju raya last minit sebab baju raya yang ditempah tak siap lagi !
baju raya last minit besar gila ! 
nak baju melayu warna purple tu lahh ! ;(

0 comments: