THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, July 16, 2011

oh shit ! ;(

salam satu belogger ;)
hello readers .

dari minggu lepas nak buat entry ni . 
tapi tak berkesempatan . ;D
oke . actually , aku just nak luahkan rasa kecewakecewi .
bukan sebab cinta but i can't join for pertandingan lagu rakyat 
antara poli-poli ;(
i got info for this contest about two weeks before registration .
so , our guide give three song to hafal such as 
menghilir disungai pahang , jambatan tamparuli and puteri sentubung .
for that time aku just being hafal !
until i go for registration aku menghafal je . 
sebab pertandingan lagu rakyat tu 
will be held about one weeks more .
pertandingan ni bukan aku sorang je yang terlibat .
about six students include me .
practice punya practice until dua lagu dah direkakan tarian 
suddenly Encik Azri as our coach decide to change the song .
menghilir disungai pahang will be maintain and other two song will be rejected !
awek koi as lagu rakyat negeri pahang go down . so i'm feel 
so sadis cause the song given to us bila lagi dua hari je lagi nak 
berangkat ke ipoh perak . (poli ungku omar)
ok . never mind . i'm make a decision that awek koi song will be sing by Bella Razak .
i will sing menghilir disungai pahang . bukan sebab aku tak suka lagu awek koi tu 
tapi sebab bella tak hafal lagi lagu mengilir tu so alang-alang baik dia hafal 
lagu awek koi tu . die pon redha je . hehehe . 
so , bella kata its oke . she will be fine with that song . 
and then malam tu ingatkan nak practise menari and menyanyi bagai .
tapi cancel sebab coach hantar mesej says that poli tak jadi hantar 
pergi pertandingan tu sebab kenderaan tak ada .
oh my ! how come boleh jadi macam ni . punya lah
aku belatih siang malam at last jadi macam ni .
urghh . redhajelah .
tapi takpe . aku ada lagi satu pertandingan menyanyi .
Alhamdulillah . minggu depan i'll going to politeknik kota melaka 
if i'm not mistaken . that for pertandingan nasyid antara poli-poli .
wow ! ammar nyanyi lagu nasyid . haha .
but that was great cause i need the sijil . .
aku nak kumpul sijil . biar banyak . and advantage pergi pertandingan ni
is dapat elaun . tu yang nak pergi jugak tu . ;D
hope kali ni jadi . by the way , kalau poli jadi utk hantar student 
join pertandingan nasyid ni , please doakan poli aku menang oke ;) haha
harapan terlampau tinggi . 

p/s ; nama yg aku mention
tak ada gambar sebab
 malas nak upload . so pegi
cari dekat facebook
kalau nak tengok tuan
punya nama macam mana rupanya .
kalau taknak tengok abaikan
pesanan ini . 
terima kasih  ;)



End about 10 : 50 PM



0 comments: