THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, June 19, 2011

RINDU zaman sekolah :)

hello wello blogger !

rindu tak rindu lahh kan .
masa zamansekolah dulu menggelabah cakap menyampah
nak pegi sekolah . tak kire lah masa sekolah rendah ke sekolah menengah ke .
tapi sekarang bertambah-tambah menggelabah cakap rindu dekat zaman sekolah .

well . dah lumrah manusia  . nak buat macam mana . haha
actually , rindu tu memang ade lah . seriesly tak tipu .
tak pecaye ? tanye kawan aku ! *tetibe suruh tanye kawan .

dalam banyak-banyak kenangan , 
kenangan dekat sekolah menengah yang paling best gila booobiee .
maybe masa sekolah menengah aku dah pandai berfikir sikit kot .
masa sekolah rendah kan budak-budak lagi . 
mane tau ape masa tu . 
sepender pon mak bapak belikan lagi . 

so , the best moment yang aku tak boleh lupa sampai sekarang
dah komfem-komfem lah kenangan masa abah kejut aku dengan twins aku pagi-pagi .
time ni memang liat gila babeng arr nak bangun . 
first bapak aku kejot aku , aku plak suroh kejot amir dulu . 
yang die pulak suruh bapak aku kejut aku dulu .
pakat bergadoh pagi-pagi buta tu .

yang tu takpe lagi . yang paling best alasan kalau taknak pegi sekolah komfem kena ada .
alasan aku kadang-kadang tak logic . tapi banyak logic dari tak logic . haha

kalau malas nak pegi sekolah sebab homework tak siap mesti alasan aku macam ni ,
abah , pening kepala lah . sakit gila . nak mati dah ni .

tapikan , kalau hujan turun renyai-renyai , bagi aku hujan tu lebat sangat ..
so ade alasan lah taknak pergi sekolah . nanti basah pulak baju sekolah .
tapi takleh jadi kalau bapak aku nak hantar naik kereta . 
terpaksa lah pergi jugak . 
nak bagi alasan lain tak boleh dah sebab 
bapak aku terima alasan yang pertama je . 
HAHA

kenangan paling jahat bagi aku kenangan masa aku serong .
yang ni memang gempak habis lah .
serong pulak tak main lah dekat area rumah aku . 
port biasa yang aku selalu lepak dekat taman tasik sri gombak . haha .
paling jaoh dekat kolam air panas batang kali . 
pheww . aku serong selalunya tigaorang je . Aku , Amy Momo , Reanna Raim .
dah banyak kali dah kantoi . bukan dengan cikgu .tapi dengan parents aku .
semua sebab twins aku . tu yang susah kalau ade twins .

everythings is under controlled . 
macam biasa lah . kena marah just pekak kan telinga . 
settle masalah . haha . 

macam yang aku cakap tadi , kenangan tetap kenangan .
kalau boleh putar masa balik komfem aku nak part masa serong sekolah tu .
banyak lagi tapi takkan nak cerita semua . mampus nak menaip . 
papepon kenangan aku BEST BRO !

p/s : cerita untuk suka-suka .
bukan bangga dengan apa yang diceritakan .

0 comments: