THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, June 12, 2011

nak lappy baru . boleh tak ?

salam satu belogger :)

actually entry ni ditujukan khas to my mummy and my daddy . haha . menggelabah jeh .
mak ngan bapak aku lahh !

ayat bodek abah :

abah abah abah , nak laptop baru boleh tak ? laptop ni charger dah rosak lah . lepas tu asyik terpadam jeh bila panas . dapat macam ni pon jadik lahh . 

hoooooooooo ! mangai mangai mangai !
 nak apple macbook saje aku ni ;D


ehhh ehh ehh . tak tak . yang macam ni jehh abahh . boleh tak ?

haaa . tapi bukan semua ni . nak satu jeh . yang warna putih tu . 
abah beli lah satu . nanti boleh bukak facebook abah jugak .


ayat bodek mama :

mama mama mama .. nak laptop satu . *macam mintak beli nangka .
laptop ni kan dah macam nak jahanam dah . silap haribulan tengah 
facebok-2 meletop tetibe . haa . camane nak jawab . 
cuba rasa kat bontot lappy ni , panas gila . 
baru bukak tak sampai sepuluh saat dah panas macam
bukak 24jam . daripada repair lappy yang ni ,
baik beli baru . takyah susah-2 repair . 
kan kan kan ?


last word : puhleaseeeeeeee !

0 comments: