THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, May 10, 2011

sing a song :)

MARSHA - UNTUK  YANG TERAKHIR KALI

Mencinta dirimu..
untuk yang terakhir kali ini..
Lihat ku disini..
setia untuk dirimu..

Kasih yang ku belai,
gugur selama-lamanya.
waktu yang memisah..
menghukum luka yang lama terpendam..

kesuraman yang menjelma
dihujani sedih ku..
melarakan kenangan bersama..
diakhir pemergian diriku..

Tinggallah aku menanti ,
mimpi yang indah kan mewarnai hati..
hanyalah dirimu yang bertakhta dijiwa ku dulu..
tak rela meninggal suci kasihmu itu..
bersemadi cintaku disini..

Biar mekar, mengharungi..
andai ada masakan ku temu..
kasih ......

Aku teringin nak nyanyi lagu ni . tapi pegi dekat mane-mane tempat karaoke tak ade ! shitt ! heh . saje jeh nyanyi sebab aku minat gile lagu ni :( takde kene mengene pon ngan hidup aku . * a little bit maybe :) sesiapa boleh tolong bagi tau kat karaoke mane ade lagu ni ? lalala~ 


aku nak menyanyi lahh ! bosan . dah lame tak pegi karoke dengan member-member . hahax . mase dekat poli selalu lah . tapi skang dah cuti sem so tak boleh lahh . xpe2 . aku tunggu member-member aku cuti sem pulak . huhux . 

p/s : teringin nak menyanyi lagu
 lamunan hati , jangan ada benci
ku pendam sebuah duka 
and ku teruskan :D

0 comments: