THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, May 24, 2011

terima jeh pandangan orang :)

hye :)
salam satu blogger .

hilang mood aku harini . nak online fb pon macam nak taknak je . 
malas nak fikir dah . masing-masing ade otak boleh berfikir .
kalau rase i'm not a good friends please forget me . 
before that ,puhleasee keep your mouth shut up .
tak rasa bersalah ke mention dekat facebook yang aku ni 
lupa member ? how come boleh terfikir nak buad macam tu .
well hello , orang yang bace comment-comment tu mesti fikir aku memang 
tak boleh di buad kawan . so , keep it on . aku tak kesah . orang yang betul-betul kenal
aku tau perangai aku macam mane . aku macam tu ke reanna raim ? aku lupa kawan ke intan
hot sangat ke aku meymey sampai aku cepat lupa kawan ?
aku jahat sangat ke ieka roska ? aku penah lupa kau ke amy momo ?
*tanye jeh . jangan salah paham :D over plak . bukan korang .

ada kawan susah , tak ada kawan lagi susah . ade kawan yang faham siapa kita 
tapi ada yang tak pernah nak faham . yang tak pernah nak faham ni lah yang fikir aku ni cepat lupa member .
tak masok akal lahh . macam mana kalau aku cakap dorang yang lupa member ? 
ape dorang rasa ? hish . aku ni manusia ke binatang
mane perasaan aku ? fikir je lah secara matang . fikir positif . 
jangan sebab benda-benda bodoh ni , hentam aku sampai macam tu . 
pelik betullah . aku nak je delete comment-comment tu . *kalau boleh .
kalau lah member-member aku yang lain "terbaca" , mesti dorang fikir aku ni memang macam tu kot .
CEPAT LUPA MEMBER ! its oke :) kalau nak cakap yang dorang just bergurau jeh ,
 memang nonsense lah . seriesly , for those yang rasa aku ni tak boleh di buad member , 
please remove me from your facebook friends list or buad lah ape-ape yang boleh buad aku takde kene mengene dengan korang . SO SADISS ! siyesly :) 
redha jeh dengan ape yang orang cakap pasal aku :)



0 comments: