THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, May 24, 2011

ADD AS A FRIEND !

hello and hello again :)

ni satu hal . bagi aku aku , facebook ni kan :
untuk orang yang nak cari kawan-kawan lama yang dah lame bercerai .
untuk berborak , mengomen , mengupload gambar , and mencari kawan baru .
so , yang aku tak pahamnya , sesetengah orang kan , 
berborak , mengomen ,and upload gambar bagai dah jadi habit .
tu takpe lagi . tapi apa guna nye butang ADD AS A FRIEND tu ?
butang ni untuk menambah kawan dan berkenalan atau menambah jumlah kawan dekat friends list dan berlawan ? ade paham tak ? kalau tak faham tu , faham-fahamkanlah sendiri :D taktau nak explain macam mana lagi .
maksud aku MENAMBAH JUMLAH KAWAN DEKAT FRIENDS LIST DAN BERLAWAN ni ,
contohnya macam PEAH add orang yang dia tak kenal sebab berlumba-lumba dengan kawan dia kononnya nak tengok friends list sape lagi ramai . masalah betul . patot ke buad macam ni ? kalau dah add tu , pe salah nye tegor menegur . TAK MALU ke , bile dah add pastu senyap jeh . nampak sangat add bukan sebab nak kenal-kenal . just nak orang tekejot kononnya nak orang kata "WOW ! ramai nya kawan kau kat facebook . " hakikatnya , kawan yang tak pernah kenal and tak pernah nak kenal . " entry ni bukan sebab aku jeles dengan sesetengah orang yang beribu-ribu friends dia tapi entry ni HAKIKAT ! so , sebab tu lah kalau ada orang yang aku tak kenal , aku malas nak approve . SERABUT jeh ! tapi sekarang , aku dah ade dua facebook . yang satu untuk orang yang nak berlumba-lumba dengan kawan dia , and satu lagi untuk my beloved friends yang aku kenal SAHAJA . kat facebook yang lame tu , kalau nak berkawan aku layan jeh . kalau takat nak penuhkan friends list pon aku tak kesah . kau nak komen , komenlah . taknak komen sudah :)   


p/s : bukan nak memandai 
or tunjuk hebad , tapi hakikat oke :)
 sape yang nak maki aku dipersilakan .
 sebab kat situ dah boleh nampak 
yang pemaki-pemaki ni terasa 
dengan entry ni . maknenye 
die pon tergolonglah 
dalam orang yang macam ni , :) 


0 comments: