THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, April 15, 2011

peluang ?

yeke peluang datang sekali jeh ? boleh tak kalaw aku nak peluang tu datang banyak-banyak kali . kenape bile aku ade peluang aku tak gune  ! shitt ! aku just nak peluang untuk perasaan aku jeh :( tapi kenape bile aku ade peluang tu , aku jadi pengecutt !


maybe aku kena buang perasaan aku dekat die . aku tak rase yang die pon ade perasaan macam aku . tapi macammane ? hurm . aku dah banyak cerite pasal dye dekat member rapat aku . member yang tawu rahsie besar aku . yess . dorang pon macam sure jeh aku boleh dapat die . tapi kalau macam ni lah care die , mustahil !


aku rase die pon ade perasaan yg same mcm ape yang aku rase . tapi macammane aku nak tau perasaan tu betul ke tak ? aku admit yang aku dah mule sayangkan die . tapi aku tak rase die sayangkan aku . urghh . care die layan aku lain sangat . die caring .


kalau die bukan macam aku , die mesti cakap aku ni bodoh ! syok sendiri ! tapi kenape die ego ! ego ! ego ! aku nak je terus terang dengan die . tapi die macam takde perasaan . nothing lah ! memang takde perasaan kot . 


better aku diam dari cakap apa-apa . aku taknak lah die jauhkan diri dari aku bile die dah tau aku ni macammane . :( 


p/s : post ni bukan saje-saje nak jiwang tapi aku nak luahkan sebab aku dah taktau macammane care nak bg die tau yang aku betubetul sayang die . aku harap die pun sayang dekat aku :)

0 comments: