THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, April 10, 2011

need FEED BACK :(

macammane nk bg tawu someone yang kite suke kat dye ? aqu taktau kenape prasaan aku macam ni ! siyesly . dalam banyakbanyak orang kenape aku nk sangat kat die sedangkan aku taktau hati die macam mane . selame ni die anggap aku ape ? aku nak tau sangat :( HELP ME ! macam mane kalaw street to the point , cakap je kat die yg aku suke die ? urghh . masalah ! kalaw die tak terime and cube jaohkan diri dari aku macammane ? salah aku jugak sebab sayang dekat die sorang je .kalaw aku terlampau sayangkan ramai orang pon belum tentu perasaan aku same dengan ape yang aku rase bile dengan die. sejak aku masuk poli and kenal dengan die aku rase lain sangat . die tak macam orang lain . perlu ke cakap berkias untuk suke seseorang ? shitt ! JIWANG ! NONSENSE ! ni ke aku ? urghh . kenape! kenape! kenape! hey ! I LOVE U lahh ! please hit me back :( aku taknak syok sendiri . tolonglah . bagi tau perasaan kaw dekat aku . aku tau kaw ego ! EGO !  lempang kang ! aku dah tak pandang orang lain selain die . aku nak die jugak . nak jugak . nak jugak . nak jugak ! die nak ke dekat aku ? die ade perasaan ke dekat aku ? aku harap sangat , kalau betul lah die suke aku , please ckap je lahh . jangan biar aku syok sendiri . i don't care who are you ! but you must knoe that i'm loving u . kaw tengok aku menggedik ngan kaw tu maknenye kaw lah orang yang aku suke . tapi kenape takde feed back ? memang sah lahh kan aku syok sendiri . haih . its me AMMAR ANUAR ! I'm the real AMMAR ! yeahh . 



p/s : sesape yang terasa tu please bg FEED BACK balik :) *mengharap .

0 comments: