THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, January 31, 2011

Dari muadzam ke KL . (",



haih . ponatt jang .. bukan ponat apo eh . ponat dok besapau dalam bas jo . Bape jam lahh haih dok dalam bas . saket MONTOT  maa . aiyaa. ni haa nak cito sikett . heppy nyep bile dpat balik umahh . cuti sminggu plak tuh . mase nak balikk uuh aqu punye lahh kelam kabott nak gy terminal . Tiket aqu pukul 2.00 . mase tuh dah pukul 1.30 . Nak jalan pegi kat "pok gard" dah 5 minit . Nak tnggu teksi lagi amek mase 10 minit . Nak sampai kat terminal pon amek mase 10 minit . Aqu dah packing dah brang ape yang aqu nak bawa blik . last2 selipar aqu tertinggal . aqu dah agak dahh . Kalaw aqu kelam kabot tuh mesty ade je brang yang tertinggal . Haritu mase nak gy umah Rafy (roommate aqu )tertinggal broadband . naseb baik umah die ade WIFI . hurm . Mase sampai terminal ade lahh plak bdak2 yang macam tak puas aty . Asyek tgk aqu jee . aqu tawu lah aqu dress tak semart macam dorang . Tapi jgn lahh usha aqu langsi .(mase tuh aqu pakai shortpant n kemeje). perghh . Dekat terminal time tuh mampat yaa amat . tak penah lagi aqu tgk org berasak2 kat terminal tuh . laku jugakk ehh . Cuti seminggu sape tanak balikk en , org bengong je yg lepas kan peluang cuti seminggu tu . Paling ramai kat terminal tuh budakbudak sekolah kot . tak silap aqu lahh . Yang aqu tak pueh hati ep mase kat dalam bas . Ade lahh 2 org budak sekolah ni , dah lahh duduk kat sit belakng aqu , pastu gelak2 macam org gile .. mende tah nak gelak2 macam org gile . Bercakap tak tapi yg aqu dengar asyek gelakk je . otak dah short agak ep. Nak kate dorang ngutuk aqu takkan lahh . (perasan plak dahh). argghh . bia lahh . be profesional . HAHA :D budak sekolah lahh katekan .. baru nak UP ! kite kene paham . bla la la laa~ ni hah . pasal nfon aqu plak ! saket hati btoll . harap je ade 2 nfon tapi duedue TAK BOLEH PAKAI ! bateri cepat kong lahh yunk . naseb baik bateri "blackberry" yg tak berape nak berry tuh tnggal lagi tige bar . tu pon kalaw aqu main mesej o anything else komfem trus shutdown . Bukan nye ape . aqu taknak lahh jadi mcm yg sebelumsebelum neyh . sampai je kL trus tak leh contack kembar aqu . aqu nak suroh dye amek pon payah . tepakse lahh pegy cari tempat yg ade plug utk charge nfon aqu tuh . MASJID jugakk yg aqu cari . p/s : org laen usha aqu masok masjid mesti dorang kata "sejuk perot mak dye ngandung kan dye 9 bulan" . Hakikat nye aqu nak charge nfon . so lepas ni "sediakan lahh payong ekk sebelum ujan . kang dah ujan basah kuyup pulakk . Omak jugakk yang nak basoh baju kaw jang . " . 

==grrrrrrrrr ! ngat kan balik rumah dapat mrayaw . Tapii tidakkkk ! sekarang neyh musim hujan lahh . tak dapat den nak mayaw . naseb baik aqu sempat gy shopping ngan reanna  Sempat lahh jugak merambuRamba dengan die .. heih . "ABAH ! PINJAM KETE . NAK PEGY JALANJALAN" "HAAAA . NAH ! NI KETE KAW . " (penumbuk bertaraf lima bintang . baikk punyaaa!

= aqu
=abah

heish . cmne lahh nak kuwa ek . sape yang ade kete tolong lahh aqu ! aqu mahuu keluarr . BUHSAN ! BUHSAN ! BUHSAN ! rileks amar , rileks . nanti boleh lahh kaw kua eh . mintak lahh kete kat abah elok2 . hehe . mengarott dah aqu ni . HAHA . oke lahh dokiee . tuday takde pengajaran .. oppps ! ade lahh . jap3 .. nak pikir ............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................




LUPE LAHH !
hahah :D soryy kawann 
nytee :)




0 comments: